3CX VoIP telefonie voor Hospitality met PMS integratie

Hoezo VoIP interessant voor mijn hotel?

Voor hotels en zorgcentra heeft de 3CX VoIP telefooncentrale nog wat extra in petto.
Dat maakt dan ook dat 3CX de ideale centrale is voor jouw hotel.

Onze vele hotel klanten getuigen hiervan.

3CX voorziet immers een hotel module die volledig integreert met jouw
Property Management System (PMS).
Dat maakt dat de medewerkers geen extra software moeten leren
gebruiken maar gewoon blijven werken vanuit hun PMS terwijl
alle belangrijke informatie heen en weer gaat tussen PMS en de 3CX centrale.

Hieronder krijg je een opsomming van alle integratiemogelijkheden.

Hotels verdienen niet langer aan telefooncentrales maar moeten ze wel nog hebben.
Waarom zou je het dan niet goedkoper en optimaler laten verlopen?
Hotel Miami Beach

3CX VoIP algemeen Case Study hotels Al onze Hospitality diensten

Integratie 3CX VoIP met PMS

De 3CX Hotel Module integreert met jouw PMS en geeft volgende mogelijkheden:

  • check-in & out
  • weergave klantennaam op toestellen van receptie, room service, bar, etc.
  • wake-up call
  • call charging to PMS (geen aparte factuur)
  • room status
  • mini bar

Ondersteunde PMS systemen

Eigenlijk kan je integreren met elke gekende PMS of kan de PMS leverancier eenvoudig verbinding leggen met hulp van de mensen van Fly By Wire.

Deze systemen werden getest:

  • Agilysys
  • Autoclerk
  • Booking Center MyPMS
  • Cenium
  • Maestro for Northwind
  • Fidelity Hotel Management System
  • Micros Opera
  • Protel
  • Choice Hotels International
  • Amadeus Hotelsoftware
  • CMS Hospitality Guestcentrix
  • ResortSuite
  • Gracesoft
  • Hotec Expert Hotelier Suite
  • Hotel Concept
  • WebPMS
  • Atrium INN client server systemen
  • HSS Hotel Software-systemen
  • Innfinity softwaresystemen
  • InnRoad
  • MyHMS innpoints
  • InnQuest roomMaster 2000

Enkele praktijkgevallen (case studies)

Contacteer ons team

Fly By Wire bvba - Brugge

+32 50 96 96 00

info@fbw.be

Uitgebreide film over 3CX Hotel module

Integratie uitgelegd

Check-in en check-out

Telkens via jouw PMS een klant wordt ingecheckt wordt zijn naam doorgegeven aan 3CX via de hotel module en zullen oproepen naar buiten toegelaten worden.
Dus, wanneer de klant naar de receptie belt, verschijnt zijn naam op jouw scherm. Dat is net iets persoonlijker dan een kamernummer, nietwaar?

Dat heeft alvast weer een positief gevolg voor jouw TripAdvisor score.

Laatst gewijzigd 12/3/2024